אנחנו פה
בשביל זה

ריבוע צהוב
עיגול צהוב

אנחנו פה בשביל זה>

עיגול סגול
מיתוג

"מה זה מיתוג? זה כמו עיצוב, לא?"
אז ככה: עיצוב נועד להעביר מסר.
במיתוג אנחנו מבטאים אישיות.

מיתוג הוא האופי, הלב והנשמה של עסק או אדם. בשוק רווי המיתוג חייב לעבור בחצי מבט, בשבריר שניה וכמעט ללא מחשבה.
תהליך המיתוג הוא תהליך עומק ארוך (!) אבל משמעותי שילווה אתכם לאורך שנים. בסופו תהיה לכם שפת מותג מדויקת שתקלע בול לעסק שלכם וכמובן כמובן, לוגו. אנחנו רוצים שתהיה לכם שליטה מלאה על המותג שלכם ולכן אנחנו יוצרים לכם 'ספר מותג' –חוברת הדרכה איתה תוכלו ללכת לכל מעצב שתבחרו. החוברת מדריכה כיצד לעצב עבורכם את הפרסומים הבאים תוך שמירה על שפה חזותית, כך ששכל פרסום אותו אתם מוציאים יזוהה איתכם ויעביר את ההילה והערכים שלכם בצורה מיטבית.

פגישה על כוס קפה

פגישה

השלב הראשון הוא פגישת היכרות (פיזית או בזום). בפגישה נלמד על העסק שלכם לעומק ונבין לעומק מה הם המאפיינים של העסק שלכם, מה מייחד אותו ביחס לאחרים, מיהו קהל היעד, ועוד.

מחקר

מחקר

לאחר הפגישה נבצע מחקר חזותי, סקר שוק ובדיקת מתחרים. אנחנו נדון אתכם בתוצאות המחקר ונבין מהי הדרך הטובה ביותר לבדל את העסק שלכם.

סקיצה

סקיצה

בשלב הבא ניקח את את האופי הייחודי שהגדרנו ונהפוך אותו לאלמנט ויזואלי ייחודי. אנחנו נייצר עשרות סקיצות שאתם לא תראו ונגיש לכם רת שלושת הסקיצות שהגיעו לחצי הגמר. מתוכן תוכלו לבחור את הסקיצה שנראית בעיניכם מתאימה יותר למותג שלכם.

לוגו

עיצוב הלוגו

הגיע הזמן שסוף סוף יהיה לכם לוגו. אנחנו נביא את הסקיצה לרמת גימור סופית, ונעביר אליכם מספר אפשרויות של צבעוניות ושפה כללית (בהתחשב בערכי המותג שלכם).

ספר מיתוג

ספר מותג - בניית שפת המותג

לאחר אישור הלוגו – נייצר עבורכם ספר מותג ובו הדרכה לשימוש בשפת המותג ודוגמאות מעשיות. צבעי הלוגו, העמדות שונות, מרקמים, רקעים, פונטים, ועוד.

איזה קטע,
בדיוק מצאנו כאן כמה עבודות קשורות

ספרקלז2
Sparklez
Sparklez
תמונת פרוייקט קיימות ירוחם
קיימות ירוחם
מיתוג ליחידת הקיימות בירוחם
בניית אתרים יענקל'ה
גולדשלגר
אתר לסוכנות ביטוח
בירה גלנץ
גלנץ
בירה בוטיק מירוחם
הדמיה מוצרי גולדרייך
גולדרייך
מיתוג ועיצוב אריזות
הדמיה אתר שירת הבקשות
שירת הבקשות
לטרינג | עיצוב אלבום מוזיקה
icon X mobile menu